Skip to content Skip to footer

Related content

Chatbots für Dienstleistungen erfolgreich nutzen: Ausgewählte empirische Befunde und Praxisimplikationen

Hecker, M., Brendel, A. B., Pietrantoni, N., Landmann, E., Mücksch, J. & Siems, F. U., 2024, In: Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis. 41, 4, p. 48-55

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review

Destroy It! Reducing Anger After Defective Chatbot Interaction Through Catharsis Objects

Landmann, E., Brendel, A. B., Niemand, T., Siems, F. U. & Hildebrandt, F., 2024, European Conference and Information Systems (ECIS2024).

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportConference contributionContributedpeer-review

Die Kundenaffäre: Eine metapherbasierte Diskussion zu einem erweiterten Verständnis von Formen der Kundenbeziehung und der Kundenkommunikation

Göttling, J., Siems, F. U., Mücksch, J. & Papen, M.-C., 2024, Fortschritt, Innovation, Vision – Szenarien, Bilder, Metaphern und sprachliche Konzepte von Zukunft in der Wirtschaftskommunikation. Eine interdisziplinäre Betrachtung: Proceedings der Jahrestagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation – European Cultures in Business and Corporate Communication (EUKO), IKOM WP. Banholzer, V., Wintermayr, A. & Seiler, E. (eds.). 1 ed. Nürnberg: Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Vol. 5. p. 121-122

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportConference contributionContributedpeer-review

Focusing on the Purpose Marketing Trend: Bridging Political Science for Theoretical Advancements and Strategic Optimization

Rüger, T. & Siems, F. U., 2024, Proceedings of 23rd International Marketing Trends Conference 2024 Venice. Pastore, A., Schmitt, J., Jimenez, J. & Wiedmann, K.-P. (eds.).

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportConference contributionContributedpeer-review

Gemeinwohlauffassungen als Zukunftsstrategie in der KI-Werbung

Schmidt, C. & Siems, F. U., 2024, Fortschritt, Innovation, Vision – Szenarien, Bilder, Metaphern und sprachliche Konzepte von Zukunft in der Wirtschaftskommunikation. Eine interdisziplinäre Betrachtung. Banholzer, V., Wintermayr, A. & Seiler, E. (eds.). 1 ed. Vol. 5. p. 93-94 2 p.

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportConference contributionContributedpeer-review