Skip to content Skip to footer

Related content

Anger Against the Algorithm? – The Role of Mindful and Mindless Processing of Errors by Human-Like Generative AI

Bellger, M., Brendel, A. B., Hildebrandt, F. & Lichtenberg, S., 2024, ICIS 2024 Proceedings. Bangkok

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportConference contributionContributedpeer-review

Chatbots für Dienstleistungen erfolgreich nutzen: Ausgewählte empirische Befunde und Praxisimplikationen

Hecker, M., Brendel, A. B., Pietrantoni, N., Landmann, E., Mücksch, J. & Siems, F. U., 2024, In: Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis. 41, 4, p. 48-55

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review

Purpose Marketing im Kontext der Herren-Fußball-WM 2022 in Katar: Eine quantitative Untersuchung zur Wahrnehmung unternehmischer Stellungnahmen

Mücksch, J., Lohse, T. & Bellger, M., 2024, Fortschritt, Innovation, Vision – Szenarien, Bilder, Metaphern und sprachliche Konzepte von Zukunft in der Wirtschaftskommunikation. Eine interdisziplinäre Betrachtung: Proceedings der Jahrestagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation – European Cultures in Business and Corporate Communication (EUKO), IKOM WP. Banholzer, V., Wintermayr, A. & Seiler, E. (eds.). 1 ed. Nürnberg: Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Vol. 5. p. 57-58

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportConference contributionContributedpeer-review