Weiter zum Inhalt Weiter zur Fußzeile

Lisa-Marie Langesee Master of Science

Person

Identifizierungsnummern

ORCID Orcid 0000-0002-3053-7701, Externer Link
Scopus Autor ID 58162300800

BRIDGING THE GAP: A GUIDE FOR COMPETENCE IMPROVEMENT METHODS FOR E-TUTORS IN HIGHER EDUCATION

Helleken, T., Langesee, L.-M. & Jantos, A., Juli 2024, EDULEARN2024 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies. S. 304-313 10 S. (EDULEARN Proceedings).

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in KonferenzbandBeigetragenBegutachtung

Systematization of Competence Assessment in Higher Education: Methods and Instruments

Lattek, S., Rieckhoff, L., Völker, G., Langesee, L.-M. & Clauss, A., 2 Mai 2024.

Publikation: Beitrag zu KonferenzenPaperBeigetragenBegutachtung

Advancing E-Tutor Tandems: Qualitative Insights And A Matrix For Collaborative Practice

Langesee, L.-M., Ukhova, N. & Altmann, M., März 2024, INTED2024 Proceedings. S. 1327-1337 11 S.

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in KonferenzbandBeigetragenBegutachtung

EMPOWERING E-TUTORS: AN ITERATIVE DEVELOPMENT OF AN E-TUTOR SELF-EVALUATION TOOL

Langesee, L.-M., Hobe, N. & Schmidt, S., März 2024, INTED2024 Proceedings. S. 7-16 10 S.

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in KonferenzbandBeigetragenBegutachtung

Design Dimensions of Virtual Collaborative Learning – Synthesizing Iterative Research

Altmann, M., Langesee, L.-M., Jantos, A., Cool, S. & Müller, C., 2024, Handbuch E-Learning. Köhler, T. (Hrsg.). Wolters Kluwer, Band 106. S. 1-22 22 S.

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in Buch/Sammelband/GutachtenBeigetragenBegutachtung