Skip to content Skip to footer

Related content

Digitales Prüfen: eine Reise durch unwegsames Gelände

Weber, T., 10 Sept 2024, In: Perspektiven auf Lehre : journal for higher education and academic development. 2024, 2, p. 10-18

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review

Students as Partners: Potenziale und Grenzen der Umsetzung in einem sächsischen Verbundprojekt

Beisenwenger, A., Junge, S., Kleppsch, J., Schulze-Achatz, S., Speicher, C. & Weber, T., 10 Sept 2024, In: Perspektiven auf Lehre : journal for higher education and academic development. 2024, 2, p. 39-50 12 p.

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review

The subjective experience of collaboration in interprofessional tutor teams: A qualitative study

Weber, T. & Hoffmann, H., 29 Apr 2016, In: GMS Journal for Medical Education. 2016, 33(2), 11 p., 25.

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review

Thematische Erweiterung „Interprofessionelles Lernen“ der Pflichtlehre im Medizinischen Interprofessionellen Trainingszentrum (MITZ)

Weber, T. & Hoffmann, H., 30 Sept 2015.

Research output: Contribution to conferencesPosterContributedpeer-review

Übertragbarkeit der Lehrmethode „Rollenspiel mit SP“ auf die pflegerische Ausbildung

Weber, T., Hoffmann, H. & Murano, S., 14 Mar 2015.

Research output: Contribution to conferencesPosterContributedpeer-review