Weiter zum Inhalt Weiter zur Fußzeile

Learning from errors and failure in educational contexts: New insights and future directions for research and practice

Narciss, S. & Alemdag, E., März 2025, in: British Journal of Educational Psychology. 95, 1, S. 197-218 22 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftKommentar (Comment) / Leserbriefe ohne eigene DatenBeigetragenBegutachtung

Influence of taping on joint proprioception: a systematic review with between and within group meta-analysis

Ghai, S., Ghai, I. & Narciss, S., Dez. 2024, in: BMC musculoskeletal disorders. 25, 1, 480.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftÜbersichtsartikel (Review)BeigetragenBegutachtung

Scenario Design for the Evaluation of Human–Machine Interaction in Modular Process Plants

Miesen, F., Lorenz, J., Klose, A., Pelzer, F., Narciss, S. & Urbas, L., 21 Okt. 2024, in: Chemical Engineering and Technology. 47 (2024), 12, 7 S., e202400015.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Generative preparation tasks in digital collaborative learning: actor and partner effects of constructive preparation activities on deep comprehension

Mende, S., Proske, A. & Narciss, S., 2024, in: Frontiers in psychology. 15, 1335682.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung