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Partizipation von Young Adult Carers bei der Entwicklung einer Lern- und Vernetzungsplattform zur Verbesserung der Selbstfürsorge

Schulz, S. & Schade, C., 2023, Mensch und Computer 2023 - Workshopband.

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Conception of a Machine Learning Driven Adaptive Learning Environment Using Three-Model Architecture.

Toorchi Roodsari, S., Schulz, S., Schade, C., Stagge, A. & Adelberg, B., 2022, International Conference on Interactive Computer Aided Learning.

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How to evaluate serious games concepts? A systematic prototyping and testing approach.

Stagge, A. & Schade, C., 2022, Proceedings of the 16th European Conference on Games Based Learning, ECGBL 2022. Costa, C. (Hrsg.). Band 16. S. 518-525 8 S.

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KoKoN – Ein Expertenwalkthrough zu digitalen Lehr-Kooperationen im Kontext der Nationalen Bildungsplattform.

Binnig, C., Eichhorn, M., Finster, R., Heitz, R., Köhler, T., Markgraf, D. & Messemer, H. & 3 weitere, Robra-Bissantz, S., Schade, C. & Tillmann, A., 2022, (Angenommen/Im Druck) Proceedings of 25th Conference GeNeMe.

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Paper-based vs. Digital Prototyping: How to Evaluate Serious Game Concepts at Different Stages of Development

Stagge, A. & Schade, C., 2021, European Conference on Games Based Learning. S. 692-XXI

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