Skip to content Skip to footer

Related content

Education and Vulnerability: On the Historiographical Analysis of the German Educational Discourse on Punishment in the “Short” 19th Century

Heinze, C., 31 Dec 2024, In: Historia scholastica. 2024, 2, p. 107-130 24 p.

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review

Virtualität – Medialität – Zeigen

Heinze, C., 2024, Anthropologien der Virtualität. Pädagogiken der Möglichkeit, des Entwurfs und der Imagination. Heinze, C., Masmanidis, K. & Zirfas, J. (eds.). Beltz Juventa, p. 197-210

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportChapter in book/Anthology/ReportContributed

Virtualität und Weltbezug. Zur Einführung

Heinze, C., Masmanidis, K. & Zirfas, J., 2024, Anthropologien der Virtualität: Pädagogiken der Möglichkeit, des Entwurfs und der Imagination. Heinze, C., Masmanidis, K. & Zirfas, J. (eds.). Weinheim, Basel, p. 7-16

Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/ReportChapter in book/Anthology/ReportContributed

Pädagogisierung der Verletzlichkeit – Historiografische Perspektiven

Heinze, C., 2023, In: Historia scholastica. 2023, 2, p. 257-275 19 p.

Research output: Contribution to journalResearch articleContributedpeer-review