Förderung des Schülerverständnisses zum Spiegelbild im Anfangsunterricht
Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/Report › Conference contribution › Contributed › peer-review
Contributors
Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Erziehungswissenschaftliche Forschung – nachhaltige Bildung |
Editors | Bernd Schwarz, Peter Nenniger, Reinhold S. Jäger |
Publisher | Verlag Empirische Pädagogik |
Pages | 405-411 |
ISBN (print) | 978-3-941320-25-3 |
Publication status | Published - 2011 |
Peer-reviewed | Yes |
Symposium
Title | 5. Tagung der Sektion Empirische Bildungsforschung der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft |
---|---|
Subtitle | Erziehungswissenschaftliche Forschung - Nachhaltige Bildung? |
Abbreviated title | DGfE-Sektionstagung "Empirische Bildungsforschung" 2009 |
Conference number | 5 |
Duration | 23 - 25 March 2009 |
Location | Universität Koblenz-Landau |
City | Landau |
Country | Germany |
External IDs
ORCID | /0000-0002-4280-6534/work/161409560 |
---|
Keywords
Keywords
- Anfangsunterricht Physik, Spiegelbild