„Die Unterrichtsplanung hat die KI gemacht“: Einsatz Künstlicher Intelligenz im Kontext der Schulpraktischen Studien
Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/Report › Chapter in book/Anthology/Report › Contributed › peer-review
Contributors
| Translated title of the contribution | “The lesson planning was done by AI” Using Artificial Intelligence in the context of practical school studies |
|---|
Details
| Original language | German |
|---|---|
| Title of host publication | Lernen in Schule und Hochschule |
| Editors | Michael Ruloff, Corinne Wyss, Tobias Leonhard |
| Place of Publication | Münster New York |
| Publisher | Waxmann |
| Pages | 203-223 |
| ISBN (print) | 978-3-8309-4947-3 |
| Publication status | Published - 2024 |
| Peer-reviewed | Yes |
Publication series
| Series | Schulpraktische Studien und Professionalisierung : Schriftenreihe der Internationalen Gesellschaft für Schulpraktische Professionalisierung IGSP |
|---|---|
| Volume | 9 |
| ISSN | 2509-3185 |