Das Risiko der Integration des Kunden in den Erstellungsprozess bei Dienstleistungen. Theoretische Grundlagen und Konsequenzen für Kommunikation, Marketing und Unternehmensführung
Research output: Contribution to book/Conference proceedings/Anthology/Report › Chapter in book/Anthology/Report › Contributed › peer-review
Contributors
Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Kommunikation in Change und Risk |
Editors | Markus Stumpf, S. Wehmeier |
Place of Publication | Wiesbaden |
Publisher | Springer VS |
Pages | 253-270 |
Number of pages | 18 |
ISBN (print) | 978-3-658-00217-6 |
Publication status | Published - 2014 |
Peer-reviewed | Yes |
Publication series
Series | Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation |
---|---|
Volume | 18 |
ISSN | 2512-0832 |
External IDs
researchoutputwizard | legacy.publication#70317 |
---|
Keywords
Keywords
- Dienstleistungsmarketing, Kundenintegration, Relationship Marketing