Äquivalent aber ganz anders? Die Qualifizierung von Seiteneinsteiger:innen in Deutschland
Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report › Conference contribution › Contributed
Contributors
Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Wie viel Wissenschaft braucht die Lehrer*innenfortbildung - Wege der Professionalisierung. |
Editors | S. Pichler, A. Frey , L. Holzäpfel, F. Lipowsky, K. Rincke |
Pages | 92-95 |
Number of pages | 4 |
Publication status | Published - 5 Feb 2024 |
Peer-reviewed | No |
Symposium
Title | Wie viel Wissenschaft braucht die Lehrer*innenfortbildung? |
---|---|
Subtitle | Wege der Professionalisierung |
Duration | 15 - 16 June 2023 |
Website | |
Degree of recognition | International event |
Location | Pädagogische Hochschule Vorarlberg |
City | Feldkirch |
Country | Austria |
Keywords
Keywords
- Lehrerbildung, Lehrkräftebildung, Seiteneinstieg, Seiteneinsteiger