Exploring Students’ Preinstructional Mental Models of Machine Learning: Preliminary Findings
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Konferenzband › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | 16th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2023, Local Proceedings |
| Redakteure/-innen | Jean-Philippe Pellet, Gabriel Parriaux |
| Herausgeber (Verlag) | Zenodo |
| Seiten | 233-236 |
| Seitenumfang | 4 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2023 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Externe IDs
| ORCID | /0000-0003-3527-3204/work/146644448 |
|---|---|
| ORCID | /0000-0003-4725-9776/work/146644888 |
| ORCID | /0000-0002-5918-804X/work/146646328 |