Digitalization in Geography Education: Theoretical and Practical Considerations for Developing a Collaborative Seminar About Digitalization and Using Digital Media in Geographical Educational Processes
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Abstract
Details
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | Geography Teacher Education and Professionalization |
| Herausgeber (Verlag) | Springer Nature |
| Seiten | 229-244 |
| Seitenumfang | 16 |
| ISBN (elektronisch) | 978-3-031-04891-3 |
| ISBN (Print) | 978-3-031-04890-6, 978-3-031-04893-7 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2022 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
| Reihe | International Perspectives on Geographical Education (IPGE) |
|---|---|
| Band | 2022 |
| ISSN | 2367-2773 |