A Case Study of How Centers of Excellence on TVET Are Operated in Asia and Europe to Enhance an Understanding of Definitions and Classification
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Konferenzband › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | Proceedings of the 22nd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2019) |
Redakteure/-innen | M.E. Auer, H. Hortsch, P. Sethakul |
Herausgeber (Verlag) | Springer Verlag, New York |
Seiten | 738-749 |
Seitenumfang | 12 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2020 |
Peer-Review-Status | Ja |
Konferenz
Titel | 22nd International Conference on Interactive Collaborative Learning |
---|---|
Untertitel | The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education |
Kurztitel | ICL 2019 |
Veranstaltungsnummer | 22 |
Dauer | 25 - 28 August 2019 |
Bekanntheitsgrad | Internationale Veranstaltung |
Ort | Intercontinental Bangkok |
Stadt | Bangkok |
Land | Thailand |
Externe IDs
Scopus | 85083705157 |
---|