‘This Has to Be Done Without Bending Over Backwards’: Collective Orientations and Experiences of Student Teachers in Relation to Heterogeneity in School
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | Inclusive Mathematics Education State-of-the-Art Research from Brazil and Germany |
Redakteure/-innen | David Kollosche, Renato Marcone, Michel Knigge, Miriam Godoy Penteado, Ole Skovsmose |
Herausgeber (Verlag) | Springer Nature Switzerland, Dortrecht [u. a.] |
Seiten | 607 |
Seitenumfang | 623 |
ISBN (elektronisch) | 978-3-030-11518-0 |
ISBN (Print) | 978-3-030-11517-3 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2019 |
Peer-Review-Status | Ja |
Externe IDs
Scopus | 85133995688 |
---|