The Effect of Tangible Artifacts, Gender and Subjective Technical Competence on Teaching Programming to Seventh Graders
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Konferenzband › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | Teaching fundamental concepts of informatics |
Herausgeber (Verlag) | Springer, Berlin [u. a.] |
Seiten | 61-71 |
Seitenumfang | 11 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2010 |
Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
Reihe | Lecture Notes in Computer Science, Volume 5941 |
---|---|
ISSN | 0302-9743 |
Externe IDs
Scopus | 72449151743 |
---|---|
ORCID | /0000-0003-4725-9776/work/142251137 |
Schlagworte
Schlagwörter
- CS0, Gender effects, introductionary programming, LEGO Mindstorms, Robots, self-efficacy, subjective technical competence