The Effect of Tangible Artifacts, Gender and Subjective Technical Competence on Teaching Programming to Seventh Graders
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Konferenzband › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | Teaching fundamental concepts of informatics |
| Herausgeber (Verlag) | Springer, Berlin [u. a.] |
| Seiten | 61-71 |
| Seitenumfang | 11 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2010 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
| Reihe | Lecture Notes in Computer Science, Volume 5941 |
|---|---|
| ISSN | 0302-9743 |
Externe IDs
| Scopus | 72449151743 |
|---|---|
| ORCID | /0000-0003-4725-9776/work/142251137 |
Schlagworte
Schlagwörter
- CS0, Gender effects, introductionary programming, LEGO Mindstorms, Robots, self-efficacy, subjective technical competence