Needs-Oriented Engineering Pedagogy Research Projects in Chilean Universities
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | The Challenges of the Digital Transformation in Education. Proceedings of the 21st International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2018) - Volume 2 |
Redakteure/-innen | Micheal E. Auer, Thrasyvoulos Tsiatsos |
Herausgeber (Verlag) | Springer, Cham |
Seiten | 741-753 |
Band | 917 |
ISBN (elektronisch) | 978-3-030-11935-5 |
ISBN (Print) | 978-3-030-11934-8 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2019 |
Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
Reihe | Advances in Intelligent Systems and Computing |
---|---|
ISSN | 2194-5357 |
Externe IDs
Scopus | 85063055831 |
---|---|
ORCID | /0000-0002-6958-4572/work/142238984 |
Schlagworte
Schlagwörter
- Engineering pedagogy, Needs-oriented engineering education, Engineering education, PEDING and STING projects