Needs-Oriented Engineering Pedagogy Research Projects in Chilean Universities

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in Buch/Sammelband/GutachtenBeigetragenBegutachtung

Details

OriginalspracheEnglisch
TitelThe Challenges of the Digital Transformation in Education. Proceedings of the 21st International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2018) - Volume 2
Redakteure/-innenMicheal E. Auer, Thrasyvoulos Tsiatsos
Herausgeber (Verlag)Springer, Cham
Seiten741-753
Band917
ISBN (elektronisch)978-3-030-11935-5
ISBN (Print)978-3-030-11934-8
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2019
Peer-Review-StatusJa

Publikationsreihe

ReiheAdvances in Intelligent Systems and Computing
ISSN2194-5357

Externe IDs

Scopus 85063055831
ORCID /0000-0002-6958-4572/work/142238984

Schlagworte

Schlagwörter

  • Engineering pedagogy, Needs-oriented engineering education, Engineering education, PEDING and STING projects

Bibliotheksschlagworte