Inconsistent interest profiles of students of engineering disciplines: Recruitment potential for other technical study courses?

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in KonferenzbandBeigetragenBegutachtung

Beitragende

Details

OriginalspracheDeutsch
TitelThe Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education
Redakteure/-innenM.E. Auer, H. Hortsch, P. Sethakul
Herausgeber (Verlag)Springer, Cham
Seiten753-763
Seitenumfang11
Band2
ISBN (elektronisch)978-3-030-40271-6
ISBN (Print)978-3-030-40270-9
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2020
Peer-Review-StatusJa

Publikationsreihe

ReiheAdvances in intelligent and soft computing : AISC
ISSN2194-5357

Externe IDs

ORCID /0000-0002-3689-8428/work/142235889
Scopus 85083715086

Schlagworte

Schlagwörter

  • technical study courses, Inconsistent interest, engineering disciplines