Gamifications horisont og mørke sider
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Abstract
Overraskende nok er de foranstaltninger, der er tættest forbundet med negative effekter i spilbaseret undervisning også dem, der anvendes mest: Leaderboards, Badges og Point. Spilelementer som disse, der er beregnet til at motivere, kan i praksis virke demotiverende.
Details
| Originalsprache | Dänisch |
|---|---|
| Titel | Let them Play: En rejse gennem spilbaseret læring |
| Erscheinungsort | Dresden |
| Herausgeber (Verlag) | Akademie für berufliche Bildung |
| Seiten | 24-25 |
| Seitenumfang | 2 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2021 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Externe IDs
| ORCID | /0000-0002-0327-6577/work/142256821 |
|---|