Communication of Sociopolitical Purpose by Companies: An Interdisciplinary View from the Perspective of Stakeholder Groups, Customers, and Employees. Theory and Results of an Empirical Study Among Young Target Groups

Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/GutachtenBeitrag in Buch/Sammelband/GutachtenBeigetragenBegutachtung

Details

OriginalspracheEnglisch
TitelSprache -- Kultur -- Kommunikation
Redakteure/-innenHanna Acke, Nikola Vujčić
ErscheinungsortBerlin u.a.
Herausgeber (Verlag)Peter Lang
Seiten309-324
Seitenumfang16
ISBN (elektronisch)9783631912003
ISBN (Print)9783631911990
PublikationsstatusVeröffentlicht - Okt. 2025
Peer-Review-StatusJa

Publikationsreihe

ReiheFinnische Beiträge zur Germanistik
Band39

Externe IDs

Mendeley 1c79f7eb-c21f-31fe-9438-2652b854ae22

Schlagworte