21st century skills in higher education – an empirical analysis of current challenges and potentials at a university of excellence
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Konferenzband › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | INTED2023 Proceedings |
| Seiten | 1542-1553 |
| Seitenumfang | 12 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2023 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
| Reihe | International Technology, Education and Development Conference |
|---|---|
| ISSN | 2340-1079 |
Externe IDs
| unpaywall | 10.21125/inted.2023.0438 |
|---|---|
| ORCID | /0000-0002-3053-7701/work/141543437 |
| Mendeley | af4d9947-8282-345b-a1c9-d67cab583911 |