Weiter zum Inhalt Weiter zur Fußzeile

International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP

ISSNs: 2192-4880

Weitere durchsuchbare ISSN (elektronisch): 2192-4880

International Federation of Engineering Education Societies (IFEES)

Scopus-Bewertung (2023): CiteScore 5,5 SJR 0,509 SNIP 1,483

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Titel
  • International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP
  • International Journal of Engineering Pedagogy
ISSNs2192-4880
Weitere durchsuchbare ISSN (elektronisch)2192-4880
VerlagInternational Federation of Engineering Education Societies (IFEES)
ZDB-ID2799274-3

Verknüpfte Inhalte

Assessment and Level Modelling in Fundamentals of Electrical Engineering

Klein, A., Müller, J., Link, N. & Schaffer, R., 5 Aug. 2024, in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP. 14, 6, S. 37-53 17 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

An Analysis of Students' Perceptions of the Educational Use of ICTs and Educational Technologies during the Online Learning

Galarce-Miranda, C., Gormaz-Lobos, D. & Hortsch, H., 2022, in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP. 12, 2, S. 62-74 13 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Attitudes and Perceptions of Teaching Staff About the Online Learning During the COVID19 Pandemic: A Case Study of Engineering Education

Gormaz-Lobos, D., Galarce-Miranda, C., Kersten, S. & Hortsch, H., 2022, in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP. 12, 3, S. 38-49 12 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Perceptions of Teaching Staff About the Online Learning in Engineering During SARS CoV Pandemic

Gormaz-Lobos, D., Galarce-Miranda, C., Kersten, S. & Hortsch, H., 2022, in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP. 12, 3, S. 25-37 13 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Evaluation Results of an Online Teacher Training Course Specialized in Engineering Education

Gormaz-Lobos, D., Galarce-Miranda, C. & Kersten, S., 2021, in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP. 11, 5, S. 54-69 16 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung