'The Sad, Proud Old Man Stared Eternally Out of His Canvas ...': Media Criticism, Scopic Regimes and the Function of Rembrandt's 'Self-Portrait with Two Circles' in John Fowles's Novel Daniel Martin
Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift › Forschungsartikel › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Details
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Seiten (von - bis) | 705 - 732 |
| Seitenumfang | 28 |
| Fachzeitschrift | Anglia |
| Jahrgang | 2018 |
| Ausgabenummer | 4 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2018 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Externe IDs
| Scopus | 85058527406 |
|---|---|
| ORCID | /0000-0001-8960-0296/work/142257888 |
Schlagworte
Schlagwörter
- Postmodern Literature, John Fowles, Painting, Rembrandt