Weiter zum Inhalt Weiter zur Fußzeile

International Journal of Sustainability in Higher Education

ISSNs: 1467-6370

Weitere durchsuchbare ISSN (elektronisch): 1758-6739

Emerald Group Publishing, Bingley

Scopus-Bewertung (2023): CiteScore 6,6 SJR 0,83 SNIP 1,369

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Titel
  • International Journal of Sustainability in Higher Education
ISSNs1467-6370
Weitere durchsuchbare ISSN (elektronisch)1758-6739
VerlagEmerald Group Publishing, Bingley
ZDB-ID2024930-5

Verknüpfte Inhalte

Biodiversity preservation in German higher education institutions: existing approaches, challenges and future developments

Yerokhin, S.-M., Lin Feuer, Y.-S. & Sassen, R., 2024, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: International Journal of Sustainability in Higher Education. S. 1-18 18 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Physical education teacher educators’ subjective theories about sustainability and education for sustainable development

Lohmann, J. & Goller, A., 15 März 2023, in: International Journal of Sustainability in Higher Education. 24, 4, S. 877-894 18 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Sustainability governance towards an organizational sustainability culture at German higher education institutions

Roos, N., Sassen, R. & Guenther, E., 3 Feb. 2023, in: International Journal of Sustainability in Higher Education. 24, 3, S. 553-583 31 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Which leadership processes encourage sustainable transitions within universities?

Azizi, L., 5 Jan. 2023, in: International Journal of Sustainability in Higher Education. 24, 1, S. 46-68 23 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftÜbersichtsartikel (Review)BeigetragenBegutachtung

Editorial to special issue on: Assessing the contribution of higher education institutions to sustainable development

Sassen, R., Hueske, A.-K. & Aggestam-Pontoppidan, C., 21 Feb. 2022, in: International Journal of Sustainability in Higher Education. 2022, 23(2), S. 213-217 5 S.

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftLeitartikel (Editorial)BeigetragenBegutachtung