From incidental news exposure to news engagement. How perceptions of the news post and news usage patterns influence engagement with news articles encountered on Facebook

Publikation: Beitrag in FachzeitschriftForschungsartikelBeigetragenBegutachtung

Beitragende

  • Veronika Karnowski - , Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) (Autor:in)
  • Anna S. Kümpel - , Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) (Autor:in)
  • Larissa Leonhard - , Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) (Autor:in)
  • Dominik J. Leiner - , Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) (Autor:in)

Details

OriginalspracheEnglisch
Seiten (von - bis)42-50
FachzeitschriftComputers in human behavior
Jahrgang76
PublikationsstatusVeröffentlicht - Nov. 2017
Peer-Review-StatusJa
Extern publiziertJa

Externe IDs

Scopus 85021869716

Schlagworte