Developing a mobile learning APP for digital literacies with the user group in online environments: methods and lessons learned.
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Konferenzband › Beigetragen › Begutachtung
Beitragende
Abstract
… Micro-learning and news contents were inserted into the prototype. In online surveys and workshops, the prototype was further developed using UCD methods with the test group which …
Details
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | EDULEARN22 Proceedings |
| Herausgeber (Verlag) | IATED Academy |
| Seitenumfang | 6 |
| ISBN (elektronisch) | 978-84-09-42484-9 |
| ISBN (Print) | 978-84-09-42484-9 |
| Publikationsstatus | Veröffentlicht - 1 Juli 2022 |
| Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
| Reihe | EDULEARN Proceedings |
|---|---|
| ISSN | 2340-1117 |
Externe IDs
| Mendeley | 41807507-d53c-3e11-91cf-7a1db0d39e2f |
|---|---|
| ORCID | /0000-0002-8776-1798/work/142244343 |
| ORCID | /0000-0002-9022-6622/work/142248750 |