Designing the Sustainable Circular Economy: From Products to Politics
Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten › Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten › Eingeladen › Begutachtung
Beitragende
Abstract
f offerings can address psychological needs and hence fundamentally influence overall judgements and behaviour in interaction with sustainable circular solu-tions. Finally, the authors discuss how such needs-based experience design can be implemented in design processes.
Details
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | Design for a Sustainable Circular Economy |
Redakteure/-innen | Gavin Brett Melles, Christian Wölfel |
Erscheinungsort | Singapore |
Herausgeber (Verlag) | Springer Nature |
Kapitel | 9 |
Seiten | 1–18 |
ISBN (elektronisch) | 978-981-99-7532-7 |
ISBN (Print) | 978-981-99-7534-1 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2024 |
Peer-Review-Status | Ja |
Publikationsreihe
Reihe | Design Science and Innovation |
---|---|
ISSN | 2509-5986 |
Externe IDs
ORCID | /0000-0003-0937-1927/work/150329974 |
---|